Playdate

 
En liten tjej vakna klockan 7 imorse. Ursh alldelse för tideigt!!!
Jag hade behövt sova en timme till, fastän jag somna klockan 22 igår.
Men Ellie tyckte inte som jag, så tvinga sig upp ur sängen och frukost.
Klockan slog äntligen 10 och vi rörde oss till Farsta Centrum för att träffa Sara och Milthon.
På vägen ditt somna Ellie, jag muttra tyst för mig, nu passar det att sova.
Vart bus, springa runt är det bästa som finns och gömma sig bland kläderna var inte heller tråkigt.
Lunch och Ellie kleta ner hela sig själv i mat, såklart hade jag glömt att packa ner extra kläder.
In på kappahl och köpte dom där extra kläderna jag borde ha packat ner.
Men mycket fina kläder fick hon.
Lite mer spring och sedan vart dom små trötta, så vi skilldes åt.
En ny träff är redan bestämd, då hon förmodligen kommer vara hemma lite längre med Milthon.
Vilket jag hoppas på, så vi har någon att umgås med när öf är stängt:).
Hem till mormor, där hon fick uppmärksamhet från mormor, Hanna och Malin.
Även Anki kom på besök och Ellie vart galet förtjust i henne.
Älsklingen kom och hämta oss klockan 18. Kommer hem till en fin lägenhet.
Nymålade lister i vitt. Mycket finare än den där slitna trä färgen.
Galet vad fint vår lägenhet börjar bli. ser inte ut som ett kaos längre.
 
Nu blir det något avsnitt av supernatural sen ska jag äntligen få sova!! (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0