Stackars oss

 
Hemsk, hemsk, hemsk och åter hemsk natt.
Jag avlider bara att tänka på den.
Vaknar av att Ellie gråter, känner lukten av att hon har bajsat.
Flyttande och grönt. Två såna blöjor fulla inom loppet av 20 min.
Jag bäddar sängen med handdukar och sedan bäddar jag ner oss.
Ellie har förmodligen haft ont i magen och varit ledsen.
Jag har haft så otroligt ont, i svansken och nedre delen av magen.
Lille saken i magen har även försökt trycka sig ut genom min navel.
Snacka om lång, smärtsam natt för oss båda.
Tredje blöjan vid 6 imorse, upp och bytta.
Sedan sov vi till klockan 8, då Ellie gjorde morgon,
Ännu en bajsblöja. Sedan välling och mysa med hundarna framför tvn.
Där låg vi och myste till klockan 10.
Frukost och promenad i det fina vädret.

När vi kom hem var jag som en död zombie och fortfarande ont.
Slängde mig i sängen och sov i tre timmar.
Upp till soffan med Muslie och ett glas nyponsoppa,vart ett avsnitt av seriern.
Myste med Ellie, även lekte en stund och fixa med tvätten det var det jag orka innan jag somna om.
Packa väskan och middag, nu sitter jag här hos min mamma, här kommer vi vara i några dagar.
 
Under dagen har hon bara bajsat en gång, den fick Fredrik ta. Mohaha!
Vet inte vad det är, hoppas det har gått över och att ingen annan åker på det.
Hennes humör har varit upp och ner, men mest rastlös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0