babyfika & sim

 
Idag fick jag en extra timme i sängen.
Hon vakna halv 8, vilket sällan händer.
Halv nio kom Fredrik och väckte mig.
Min älskade har gjort fin frukost och tänt ljus.
Dags för lite bus och lek på babyfiket.
Tre barn, samma ålder så det var ganska lugnt.
Men bus hitta dom på trots allt.
 
Efter lunchen tog vi oss hem och sov, två timmar.
Var verkligen behövligt. Knappt vi hann vakna till innan vi satt i bilen igen.
Babysim, eller nu heter det 1 år, plask och lek.
Vi var där 30 min innan så vi fick leka lite själva.
 
Ett stopp fick det bli innan vi skulle hem.
Handla mat, mest vart det frukt och grönsaker.
Tacos till middag.
Jag satte igång att sy direkt efter allt var undan plokat
och Lille Ellie var det bara säga god natt till.
 
Nu blir det tvmys
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0