Gottis lördag

 
Jag och Ellie lyxa till lördagen med att baka världens enklaste frukost bröd. scons,
vart även smootie och ägg.
Hjälp det fick jag, min duktiga tjej. även hjälp med dukningen.
Hon slutar aldrig att förvåna mig.
Den bästa hjälpen fick jag när jag bad henne gå och väck pappa och moster.
Sprang in till sin pappa fort.
För hela morgon har jag sagt shhs väck inte pappa och moster.
 
Efter frukosten gick dom små ut med husse/pappa för lite lek och promenad.
Så jag kunde blir klar med bilderna. Höll på så länge att mina ögon gick i kors igår kväll.
Men nu så är jag klar och bilderna är inskickade.
Blir ni förvånade om jag säger att det vart 700 bilder??
Fast så många bilder kommer inte komma hem.
Då jag har klippt ihop 2-4 bilder i en och samma bild.
350 bilder plus en förstoring.
 
Resten av dagen har jag ståt i köket, har bakat, lagat mat och gjort kvällsmys.

Ikväll blir det att ha liten tjejkväll, då Fredrik är på bus någon stans.
Fruktsallad och semel-cupecakes till en film Fia valde, Hugo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0