Lanzarote shopping

Vart en hel del shopping på Lanzarote som ni kanske har räknat ut.
Hitta massor av fint. 
 
 
 
En Lanzarote ram och 10 magnetsmycken.
Dom här smyckerna kan användas som halsband, armband eller till vad man vill.
Ellie och jag älskar dom så det var därför det vart så många.
 
Tre bebis tröjor, två nalle puh nappar och en talrik till lilleman.
Tröjorna är från butiken Zara på Lanzarote. 
 
 
Första bilden: En namn talrik, två namn halsband och en spargris.
Står Ellie.
Andra bilden: En klänning och trosor.
Tredje bilden: Badboll, badringar och keps med nalle puh.
Fjärde bilden: Två stycken badlakan med nalle puh
 
 
Sist men inte minst.
Lång klänningen, skor, en tung smycke och två navelsmycken till mig.
Även ett par solglasögon.
 
Jag hoppas jag inte glömt något.
Även Fredrik shoppa en hel del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0