Rörigt

 
Lite smått kaos här hemma. Stökigt och full fart hela tiden.
Så rent och fint här hemma får dröja. Måste få bort alla kläder och resväskor.
Nu ligger exakt allt på golvet i högar. Men blundar det gör vi.
För roligare saker finns det att göra.
Så som att åka till våra föräldrar och berätta och vissa bilder på vår resa.
I lördags starta vi en tvättmaskin, drog och käka frukost för här hemma var kyl och frys tom.
Sedan vidare till Stavsnäs för att träffa Ellies farmor, farfar, faster och farbröder och vår älskade Rocky.
Vad vi har saknat honom. Så fick vi en massa matvaror av dom, frysen vart full.
Så storhandligen vart det inte, en sak mindre att tänka på. Lyxigt.
Vi fick handla lite kylvaror, så vart även kylen full.
Mycket frukt och grönsaker, det har jag i allfall saknat på utomlandsresa.
Idag starta vi ännu tvättmaskinen och bilen. Till Nacka forum för att kolla Hm.
Vidare till min älskade mamma och syskon. fika och prata.
Mamma fick även vara barnvakt så jag och Fredrik kunde åka hem för att fixa med tvätten.
Tillbaka till Nacka forum för att kolla en sak. Hitta det vi sökte. Det får ni veta senare.
Till mamma för att käka något så otrolig god mat. Hemlagad mat, gott så jag dör.
Ätit ute i två veckor är super lyxigt men har saknat potatis, bea och grönsaker.
Nu ligger vi i soffan och kollar på vår serier.
 
Jag har lovat att berätta om vår utomlandsresan.
Ska skriva in allt till datorn och hämta lite bilder från familjen Ö.
Så allt kommer med sedan blir det att framkalla och fixa vår egna fotobok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0