söndag

 
Promenaden i morse sluta med att jag och Ellie satt i en snöhög och kasta snö omkring oss.
Zelda som älskar snö börja hoppa efter snön, Ellie börja skratta högt.
Som fick andra att börja skratta. Där satt vi och lekte länge.
 
Den där konstiga städnojan smög sig på mig idag.
Städa köket rent, skrubba till och med stolarna.
Barnenstolen har nog aldrig varit så ren i det här hemmet.
Så sekunderna efter börja jag med lunchen, puff så vart det stökigt.
Tvätta, tvätta, städa och laga mat. Glad att lillasyster lekte med Ellie.
Ellies idol. I morse när jag tog upp henne i sängen, kröp hon och la sig i Sofias famn.
Så otroligt gulligt.
Busa gjorde dom mycket, även när det var dags för Ellie villo stund tog Fia henne.
Två timmar hörde jag inte ett ord från någon av dom, jag tog en paus och satt höll på att skriva text in fotoalbummerna.
Promenad till affären för att handla och fixa middag. Vart en riktig sån där söndag.
Men dagens höjd punkt var att åka till mamma för en fika.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0