Italian Charm

Minns ni dom här armbanden?
Jag och resten av befoklingen hade ett.
var ju så roligt att man kunde bytta berlocker hur som helst.
Jag hade även en ring. Tyvärr har jag inte kvar något.
 
Nu finns det massor av armband som man kan fylla med massa olika berlocker.
Men jag tycker dom är så plottrigt och klumpigt.
 
 
Jag gillar dessa bättre, mer stilfult och enkelt.
Enda negativa är att dom inte alls är lätt att hitta längre.
Hitta en hemsida som inte är svensk.
Men man kan göra sina egna namn berlocker.
 
Så sugen på att köpa dessa.
Men vågar jag ?
 
 
 
 
Här är deras hemsida
Dom har massor av andra roligheter också.
Värt ett besök i alla fall
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0