Lovar att försöka

 
Förlåt för dålig uppdatering. Men varit några konstiga dagar.
Hela familjen är förkyld förutom jag.
Fredrik har varit på jobbet.
Tagit hand om en spysjuk dotter.
Som vägrat äta och dricka vatten.
När hon fått upp aptiten igen, har hon spytt.
Vi vann vara ute i det fina vädret en stund innan hon besluta att spy igen.
Jag var orolig att det var magsjukan och att jag ståg på tur,
så tvinga hem Fredrik för att köra hem mig till min mamma.  
Magsjukan var det inte i allafall, då Ellie spydde två dagar mellan spyorna.
Vad det var har jag ingen aning om. Men bortskämda vart vi av mormor/mamma.
 
Hann med lite shopping i Farsta och på internet.
Lite kläder och bak tillbehör. Längtar.
 
Nu när korten har kommit blir det att fixa ihop dopinbjudningar.
Bakning till landet och midsommar står också på schemat.
Även testbak inför dopet (mest för att testa med mina nya grejer).
Jag har mödravården, kyrkan och vi ska ut på landet.
Massa roligheter den här veckan, någon tid för bloggen finns nog tyvärr inte.
Kvälls bloggandet har bytts ut mot en spring stund.
Fredrik är hemma och inget extra jobb har han tagit,
jag och barnen spenderar nästan all vår tid på att göra han galen ;).
 
Men jag lovar att jag ska försöka blogga.
 

Kommentarer
Postat av: F

Och så undrar du varför jag jobbar så mycket ;b

2013-06-12 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0