Magknip

 
 
Vi bytte från mini form till sempers magdroppar,
då det var svårt att ge vid varje målstund.  Nu behövs det bara en gång per dag.
Kevin får även massage två gånger om dagen.
Det märks att det hjälper för han är hur go som helst
och sover det gör han utan att vakna var tredje minut.
Visst är han ledsen ibland, men ont har han inte längre.
 
Det känns hur bra som helst att kunna lindra hans magont.
Plus att jag är mer utvilad efter all sömn jag får.
 
Kevin är ändå väldigt mammig och sover som bäst göra han mellan mina tuttar.
Inget jag har något i mot.
Sover lika bra ändå med honom tänt inpå.
Så jag skiter i BVC nya råd om att inte ha barn i sin sängen.
Jag följer min instinkt och har honom nära.
 
Dom gångerna Kevin somnar helt själv är när han får somna på mage.
Tyvärr vaknar han direkt när man vänder på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0