Bio-oil

 
Får se om dena underkrämen funkar. Jag hoppas det.
Jag vill inte ha fler bristningar och vill bli av med dom jag har.
 
Bio-Oil är en hudvårdsolja framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar och ojämn hud mindre framträdande. Bio-Oil fungerar också bra som återfuktare och för minskar chansen att få bristningar.
Två gånger om dagen ska man smörja in sig på dom ställerna som behövs.
Vid ärr, bristningar och ojämn hudton i minst 3 månader innan resultat.

I mitt fall, vill jag undvika mer bristningar och få bort dom jag har.
Först efter bebisen ankomst kan jag hoppas att bristningarna ska försvinna.
Men just nu ska den användas för att undivka bristningar.
Så jag kommer förmodligen få använda dena produkt lite längre än tre månader.
 
Den här köpte jag på Life för 119 kr.
Så den är inte dyr.
 
Får berätta mer om bio-oil om några månader.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oljan är jätte bra, har dock inga bristningar jo en på låret den bristningen syns knappt längre. Har använt den i 2 månader så :)

Svar: Lyxigt att du inte fick någon! Jag hoppas verkligen mina försvinner inom kort framtid :). Haha
Ina - en mammas historia

2013-03-13 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0