Herr toalet

 
I över 12 timmar fram och tillbaka till toan och sängen/soffan.
12 timmar kändes som en evighet och trodde det aldrig skulle ta slut.
Allt jag fick i mig kom upp, vätskeersättning och nyponsoppa lika så.
 
Lagom till att jag sluta spy, tror in ni att jag får förvärkar från helvetet istället?
Jag fick då veta att magsjukan kan sätta igång en förlossning...
Som tur var gick det över efter några timmar.
As bra för jag är inte redo än och han i magen behöver några veckor till.
 
Medans jag låg och mådde skit, var Fredrik på hugget.
En riktig hemma man. Han tog hand om mig och Ellie.
Tvätta i tvättstugan, vikte alla kläder, byte sängkläder och stor städa lägenheten.
Han tog hand om det jag brukar göra, plus sitt egna.
Världens bästa som vet hur man ska ta hand om sin sjuka & gravida flickvän.
 
Här hemma sov vi alla innan klockan slog halv 10.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0