påskafton



Tidigt dena morgon, skulle Ellie upp.
Som tur slapp jag gå upp, sköönt.
Även lyxen att ta ett varmt bad i min ensamhet, medans dom andra var ute och lekte.
På med både smink, kläder och fixa håret.
Ellie fick på sig finare kläder och en fläta i håret.
Ett roligt påskpresent fick Ellie av sin mormor och morfar.
Som hon lekte en bra stund med.
En sovstund för oss båda, packa ihop och sedan in i bilen.
För att fira påsken hos Fredriks familjen.
God mat fick vi.
En massa bus och lek med hela stora familjen.
Ellie fick gott i sitt påskägg som hon fick av farmoroch farfar
Innan det var dags att dra vidare till Fredriks morbror+ familj.
För lite påsklek med paket.
Oj vad tiden går snabbt i bland, klockan nio var Ellie i säng.
Lika pigg och glad, förvånad att hon ens somna.
Jag luta mig tillbaka och kolla på vampire diaries.
Två avsnitt och sedan däcka jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0