Skärtorsdag

 
En fin dag, soligt och trevligt sällskap.
Vart dock inte så som vi hade tänkt, men en lyckad dag i allfall.
Börja med att sminka lilla Ellie till en söt liten påskkärring och på med lite kläder.
Hade inte smycket rent, men hon vart hur söt som helst.
Milo och Ellie fick gå till babyfiket. Men till våran stora besvikelse så var det stängt.
Så fika och lek vart det istället hemma hos Tina och Milo.
Mycket lek hanns det med innan det var tack och hej.
En mini promenad fick det bli innan det var sovdags.
Sov gjorde hon länge, jag satt vänta och vänta.
Vart tråkigt och jag hade ingen aning om vad jag skulle fördriva tiden med.
klockan halv fem vakna hon ?!? Middag till Ellie och en bil tur till Ica maxi efter det.
Mycket gott fick vi hem, men det absolut det godaste vi köpte var mjölken tycker jag.
Ursh för godis...
Vi hann även med middag, bada och film mys innan det var dags för Ellie att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0