Sommaren kan gärna komma nu

Plannerna inför sommaren känns as bra.
Inte att vi har några direkt bestämt vad som ska hända.
Så har vi många öppna planer.
Det som det verkar så blir det ingen långa resor, håller oss i Stockholm.
Men jag hoppas verkligen att vi kanske kan åka någon stans utanför.
Något jag verkligen, verkligen vill är att åka till Gotland.
Tror knappast man kan hitta ett finare ställe i Svergie.
Men nästa år ska vi i allfall ditt, om jag får bestämma.

I allafall tar vi det som det kommer, beror på hur Fredrik jobbar och hur vårat liv funkar.
Det jag verkligen vill är att vädret i sommar är på vår sida. Mycket sol och värme.
Så önskar jag två nöjda barn.
Så vi kan göra alla roliga ider jag har.  Kommer bli många besök hos djuren.
Ellie + djur = en lycklig tjej! Djur + lyckliga barn = nöjd mamma.
Enkel och bra matte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0