Torsdag

 
 
Jag smög mig upp klockan 8, min plan var att bli klar innan Ellie vakna.
Men hon märkte direkt att jag inte var kvar i sängen. Frukost och påmed kläder.
Jag tog på mig smink också.

När allt var klart gick vi för att möta Milo och Tina.
Ellie fick gå själv, tog 10 min istället för 5 min.
Vi brukar låta Ellie få gå själv. Men då gäller det inte att ha brottom.
Finns så mycket annat roligt på vägen.
Lite lek och fika på babyfiket.
 
Babysimmet, sista gången.
Då det är som roligaste, dom får åka rutschkana ner i vattnet.
Om och om igen om Ellie själv får bestämma.
 
Fika med farmor och farfar, väl hemma igen.
Lite middag fick Ellie istället.
Efter det vart det lite bad för min och Ellies del.
Roligat det med, mycket bubblor vart det.
Sedan in i sängen, båda jag och Ellie somna redan halv 8.
Dock vakna jag vid nio och resten av natten och kvällen spendera jag inne på toan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0