Bristningar + mammakropp

 
Jag har inte fått några nya, lycklig javisst.
Känns skönt faktiskt att inte fått några nya.
 
Dom jag har, vill jag inte ha.
Men jag kan leva med dom.
Skäms verkligen inte över dom.
 
Snart så är det dags att börja röra på fettet.
Jag har inte gått upp så mycket i vikt.
Det är bara det att kroppen är lite hängig på vissa ställen. Hehe
Så det blir att ta långa promenader, något jag ska börja med.
Sedan blir det att köpa pilatesboll och göra en massa övningar,
men framför allt ut och springa varannan vecka.
Kosten blir det inte så mycket förändring på.
Någon mat diet funkar inte på mig för det känns inte rätt.
Ät sig mätt, undvik onödigt socker och röra på sig.
att kunna unna sig något gott och onyttigt ibland.  
Ja man måste få leva lite onyttigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0