Inas värld

 
I skrivande stund så sitter jag ute på balkongen för att fixa med framkallning av bilder med ett glas iste.
Har valt ut bilder till Kevins första års böcker, plockat fram bilder på gravidmagen och nu så ska jag välja ut bilder som ska in i familje fotoalbumet.
Får passa på när båda barnen sover och har inget bättre för mig.
Måste jag säga att det är hur skönt det är ute just nu?
 
Jag har även tagit mig ett beslut att göra min egna lilla recept bok.
Tröttnat på att jag alltid lyckas slarva bort mina recept.
Så klart är det alltid dom recepten som vart bäst som försvinner...
Det är något så sjukt irrterande.
Så en bok ska det bli.
Nu måste jag hitta en fin pärm av något slag.
Skriva ut mina recept (nej här hand skriver vi inte).
Bilder ska också få åka in.
 
Får se vad som blir klart först, framkallningen av bilder eller receptboken.
varför göra en sak när man kan göra tre saker samtidigt.
Jag i nötskall, jaaa jag måste lida av något.
 
Nu ropar Kevin efter mat.
Njut av värmen och ha det bäst, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0