Lev livet

 
Ellie tog  sov morgon till kvart över 8.
Så jag och kev hade en lugn morgon.
Klockan nio var vi redan på öppna förskolan.
Vart mycket lek med domandra barnen.
Kevin sov igenom hela tiden i bärselet.
Det var en trött tjej som gick därifrån.
En promenad föratt ge henne möjligheten att somna.
Envisa unge. Så valde att bädda ner oss i soffan, men nej!
Ner i vagnen igen, det tog ca 30 min innan hon somna och då sover hon 15 min.
Men dom min jag hade använde  jag datorn flitigt på balkongen.
Kevin fick vara med där ute med en filt på sig.
Vi tog på oss kläder och var ute och lekte till middagen.
Ellie tyckte det var riktigt roligt att klättra på stenar och allt som går att klättra på.
Nära är jag hela tiden, redo att fånga henne.
Jag bitter mig i läppen minst 1000 gånger. Hjärtat går i 100.
Livrädd att hon ska slå i huvudet i någon sten.
Jag och Ellie körde lite dans och sång
medans Kevin låg på vardagsrums bordet och träna sin lilla nacke.
Så liten men så stark.

Den här familijen ska lägga sig riktigt tidigt!
Godnatt och sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0