Mina små

 
Otroligt vad Ellie är gosig mot sin bror. Jag hade nog förberett mig på att det skulle bli kaos.
Att Ellie skulle göra en massa dumheter mot Kevin.
Till min stora glädje så är det tvärtom.
Hon ska hjälpa till, klappa och pussa på han.
Det är läskigt att ha honom i sitt knä, två sekunder som längst,
men bredvid ska det vara.  
Hon bryr sig inte så mycket om han annars.
Allt ska ske på hennes villkor.
Medvetet har hon inte gjort illa honom.
 
Förvånad vart jag när jag såg Ellie försökte ge Kevin sin egna napp.
Ellies nappar är värt allt för henne och att hon är redo att offra den till sin ledsna lillebror, det är kärlek.  
Ni två gör mig så lycklig, älskar er
 
Hoppas verkligen inte det ändras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0