Bloggpaus, kanske?

 

Dagarna bara springer iväg och ja saker gör vi hela tiden. Mycket som händer.
Jag vet inte vart jag ska börja skriva.
Ibland undrar jag hur vi får så pass mycket gjort tillsammans, men minst lika mycket finns det kvar att göra.
Jag orkar faktiskt inte babbla upp allt vi har gjort.

Jag har gett mig själv en shopping och bak fri månad, ååh hur ska det här sluta? Psykhem nästa, typ.
Självklart om någon ber mig baka åt dom så lätt att jag gör det.
Men jag bakar tok för mycket och tyvärr är det få gäster som kommer hit.
Mycket som behöver handlas in.
Men jag har bestämt att nästa gång vill jag GÅ utan barn. Vill inte panik shoppa, vill ta det lugnt under tiden.
Tror dock inte att jag kommer hålla det här så bra.
Undra vad vi nu ska göra med all extra tid vi får över nu?
Bakningen och shoppa är saker vi brukar göra tillsammans ( jag & barna, Fredrik skulle hellre hoppa från ett höghus)

Den nya grejer jag har bestämt är att Fredrik och jag inte får använda mobilerna nära barna.
Är det viktigt så är det. Men att spela, smsa, instagram med mera är bara så onödigt många viss.

Så nu kanske jag får mer tid att blogga och läsa andras bloggar om kvällarna.

eller ska jag köra på en blogg paus också? 

Känner mig halvt oinspirerad att blogga..

jag tar väl det som det kommer, antar jag. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0