dagens

Vi gick ner till öppna förskolan, blåsippan.
Där fick vi leka av oss i några timmar.
Hann knappt få på Kevin ytterkläderna innan han somna, trött kille.
Hemma fick Ellie lägga

sig i sängen för en vilostund,

jag skit i städningen, tvätten och disken.
Nej jag orka inte, behövde en stund för mig själv. Så jag satte mig och sydde, fram till att det var dags att väcka Ellie.
Kevin sov som en stock så jag plocka fram pyssel lådan för lite julpyssla.

Plus en liten fotografering

hann vi med innan Kevin vakna.

 

Ut gick vi för att cykla och leka.
Dagmammorna var i parken så sällskap fick vi den här gången.
Ellie lekte med dom andra barna och jag passa på att fråga saker om dom som dagmammor.  Verkar ju vara något.

 

Hem för middag, lek, bada, sång & dansstund och lite mys innan sov dags.

Jag är väldigt glad över att det är ingen som ser oss så som vi beter oss..
Den andra är knäppare
än den andra.
När pappa är borta dansar mamman och barna på bordet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0