Helgen som varit

 

Vi åkte till min mamma för fika och lunch. Vart en lång promenad på det.
Som sluta med att vi hamna i Globen.
När Maria sluta skolan åkte vi direkt till Fredrik föräldrar som hade familjeträff. Fult hus och Ellie var nog lyckligaste ungen som fick all uppmärksamhet. Kevin var minst lika nöjd, tills han vart över trött.
När vi kom hem slockna båda barna direkt.
Jag och Maria plocka fram fredags myset, tände ljus och kolla på Eva & Adam.

 

Lördagen åkte vi till mamma igen.
Ute lekte i parken, gick promenad och bara vad. Passa på att njuta av varandras sällskap innan Fredrik återvänder till jobbet.
Halv 6 åkte Fredrik och lämna mig med två vilda barn, en av dom inne i den värsta trots perioden.
Min kväll avslutades med sura miner och båda barna somna halv 11..

 
 

Ingen sov morgon här inte...
Halv 6 börja min dag med Kevin.
Lagom till att Kevin somna om så vakna Ellie. Inte fick jag somna om.
Hade verkligen behövt...
Ute i det fina vädret för lek och bus.
Sedan en promenad så dom båda fick sova, lek igen när dom vakna och sedan en promenad till Globen.

 

Så här har vår helg varit.
Varit ganska svårt att hitta på något.
Ellie är i en period då hon inte så rolig att ha och göra med.

Trotsig två åring, nära på att säljas på blocket...

älskade lilla tjej. ❤️ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0