Pyssel

 

Att vakna på morgonen med halls ont och huvudvärk kommen från helvete,

är inte roligt.
Men för barnens skull (trodde jag) gick vi i alla fall till öppna förskolan.
Tanken var ju snäll men Ellie visade sig på sin fina sida i 5 min, sedan bara tvärvände.

Men vi pyssla och lekte,

stundvis så gick det bra.

Kevin lekte och försökte krypa.
Vi var där i tre timmar.
Kevin slockna i vagnen på vägen hem,

Ellie och jag i sängen.
Jag vakna as hungrig,

men inte kunde jag äta.
Kvarg och te gick ner

under serien vampire diaries.
När Ellie vakna,

plocka hon fram pyssel lådan.

Kort därefter vakna Kevin.

Så pyssel vart det massor av.
Promenaden vi gick i mörkret var ju dyster. Längtar till snön och

julbelysningen som 1000 nu.
Ja och att bli frisk.
Fick Fredrik att åka hem.
Välbehövligt tyvärr..
Hela kroppen är helt färdig,

så jag tog det lugnt och pyssla ihop lite saker. Fredrik tog dom små,

fixa tvätten och städa. Min riddare i vitt.
Tidigt, tidigt åker Fredrik tillbaka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0