Söndag mys

Den här förbaskade hostan vägrar försvinna, även jag har fått den.
Ont som få gör det.
Feber kommer och går.
Borta en dag, kommer en dag.
Aa Jippi, roligt.

 
 
 
Under förmiddagen villade vi bara. 

Myste och små lekte.
Gått varandra lite på nerverna.
Jag känner mig dålig och Ellie rastlös.

När hon är rastlös gör hon allt hon inte får.

 

Så min mamma ställde upp med barnvakt i några timmar.
Kevin och jag åkte till Farsta för att träffa Amanda, Janina och hennes son Zach på fika.
Vart mycket prat om allt från himmel till jord. Zach och Kevin hade bebis prat.

Så otroligt söta.
Även om det var skönt att fika i lugn och ro så sakna jag min vilda lilla prinsessa oändligt mycket.

 

Nu vill jag att vi alla ska bli friska igen.

Så energien kan komma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0