Lek och bus

 

Jag höll på att svimma när jag kom in leklandet. 

(aldrig varit i ett lekland, vad jag minns).
Enda jag kunde tänka tack

och lov att jag inte åkte själv...
Vilket jag hade tänkt göra,

eftersom det ligger så bra till.

 

jag har inte så mycket att gå efter.
Men jag och framför allt Ellie hade det as roligt. Rena paradiset för Ellie att få klättra

och åka kana.
Gillade att dom hade en liten klätterställning för mindre barn.

Så Ellie kunde leka själv också.
I dom andra klättrerställningarna fick en av oss följa med. bollhav och hoppborg,

många roliga kryp in och gömställen.

Tråkigt har man inte. 

 

det går med småttingar men det är nog för lite äldre barn om man inte är så barnsligt kär i att åka och klättra som jag är. 

 

Men det är värt ett besök. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0