Söker jobb

 

Jag sökte ett jobb som extra personal,
inte för att jag måste
utan mer för att jag vill.
Om jag får det här
så kommer barna ändå vara

hemma med Fredrik..
Kommer kanske bli några dagar i månaden, någon helg.

 

Jag vill veta om jag har valt

rätt inriktning i livet.

Är stor skillnad på att baka hemma, fabrik och bageri. 

Att börja jobba på någon fabrik är det absolut det sista jag vill göra igen.

 


Är det här jag vill jobba med?
Vad kan jag bli bättre på?
Är dom frågorna som gör att jag tog steget att ansöka och så blir det ju väldigt nice med extra pengar.

 

Hålla nu tummar och tår för mig..

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle-Ung mamma

Jag vet att det kanske är långt att åka för dig, men på Ica Maxi Mölnbo så söker dom extra och deltids personal! :) Det är något iallafall! :D

KRAM!

Svar: Vart ligger mölnbo?? :) alltid något. Jag sökte till Ica maxi i Mölnvik, tänkte söka på Coop också.,hoppas någon nappar :)
Ina - en mammas historia

2013-10-30 @ 16:12:05
URL: http://isabellenojd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0