Som ett litet barn

Ne vet ni vad?
Must är för gott att inte låta bli att dricka av.
I ett halv år finns den inte tillgänglig.
Så varför ska man behöva vänta tills det är jul med att dricka must?
Bara för att det är en grej man gör.
fuck that det går jag inte med på.

 

 

- Ååå, Fredrik julmust. Ska vi köpa?

- nee, du kommer ändå hinna dricka dig mätt på det.

 

Dagen efter gick jag och köpte en julmust.
jag gick i från affären med ett leende på läpparna med känslan av att jag har vunnit på lotto.

Så i helgen hittar ni mig med min favorit dryck (jag tror knappast att man kan dricka sig mätt på). ❤️

En gång i mitt liv har jag nekat musten.. Då min barndomsvän fick iden

att blanda baileys med must.
Det är den värsta häxdrinken jag har druckit av.
Var på den tiden man inte fick dricka

så då snodde man alkohol från dom vuxna

och hällde i en egen liten flaska.
För att dom inte skulle märka så tog man lite av varje flaska.
Innan man stängde igen korken på deras flaska så fyllde man med vatten. 
ja det var några år sedan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0