Sömn vad är det?

 
 

I natt gick det mindre bra..
Ellie vakna vid tre och vägra somna om. Klockan 6 somna hon om.
5 min senare väcks jag av att en härlig doft av bajs.
Kevin nya grej är att morgon bajsa så det är ju bara att släppa sig upp.
Ellie sov till halv nio då jag väckte henne.
Övervägde att inte gå på öf.
Men jag är faktiskt väldigt glad att vi gick.
Två väldigt glada barn som busa på.
Hem aa ni kan gissa vad vi alla gjorde. Sova.
Slitna och trött.
När vi vakna gjorde vi muffins, lekte och sedan tog vi oss ut, lekte i parken och åkte bil.
Laga och käka middag, bada och mysa.
Nattningen hos barna funka bra.
Kevin somna först sedan Ellie efter att läst en bok.

 

Rolig och spännande dag va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0