feels like home

Känns ingen bra att komma hem... 
Dåligt samvete,
bara en massa minnen från Ellies bebis tid.
Så ni kan gissa vad jag har gjort idag. 
Även om jag inte kan göra så extremt mycket utan bilder och ramar,
men jag gjort vad jag kan. 
Bilderna är i alla fall helt klara för framkallning,
nu väntar jag på ett fint erbjudande. 
 
Ramar ska handlas in på något sätt.
Hand och fot-avtryck ska göras när
Kevin blir 6 månader. 
 
 
Det här är något jag måste tipsa om. 
Ramen som limmas upp på bokhyllan/vägen/dörren eller
vart man vill ha den,
lämnar ingen spår om man vill ta bort ramen. 
Är en snygg plastram som inte
ger några håll efter sig. 
Plus hur lätt som helst att bytta ut bilden. 
Dessa är från svanström (tror jag).
Barnen fick det av sin Kusin Carita.
 
det börjar bli väldigt hem trevligt här.
personligt, snyggt och barnvänligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0