Kevins dag

 
Jag kan inte låta bli att tycka att det är otacksamt att inte ge ett besked. 
Jag som lagt timmar åt att fixa inbjudningskorten, inte var det billigt heller... 
allt för att få just dig att känna dig
välkommen och omtyckt. 
Det du borde kunna gjort för oss är att säga
tack men tyvärr kan jag inte komma. 
Lite smått besviken ja...
Nu har jag sagt mitt, så nu släpper jag det här. 
 
Jag har en lite känsla att jag har glömt något... 
Kommer inte på vad!!! Åååh! 
Skrivit lista, för att försöka komma underfund med vad. Utan framgång.. 
Förr eller senare kommer jag på det,
hoppas bara att det inte är försent..
 
Aa annars var allt klart inför Kevins stora dag. Känns skönt att inte behöva stressa nu dom sista dagarna som är kvar.
bara att njuta och längta till dop dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0