Många bollar i luften

 
Min kvälls pyssel under tiden fredrik jobba var att leka med bilderna som jag framkallat. 
Har redan fyllt ett album med bilder och text.
Bara 300 bilder kvar, men inget album. 
Får se om jag känner att åka och köpa ett eller två någon dag. 
 
Under tiden får jag gå över till att pyssla ihop min recept bok. 
Alla recepten är då utskrivna. 
Ska klippas och limmas in i boken. 
Bilder ska framkallas eller skrivas ut. 
Jag vill då lova att det här blir en väldigt tjejig Bakbok och jag älskar det.
 
Så någon kväll när Fredrik är hemma ska jag sätta mig och sy. 
Typiskt mig att ha för många projekt samtidigt... 
Smart som jag är så har jag skrivit ner det mesta, så någon gång kanske jag får det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0