Mysig hemma dag

 
 
 Hemma sitta dag med en spy/bajssjuk bebis.
Bortsett från en skrikig natt så har vi haft det hur mysigt som helst, inga sura minner. 
Tvättat, städat, sovit, promenader, ett x-antal duschar, dansat och lekt en massa. 
Jag har hunnit framkalla alla bilder. 
Badkläder har jag beställt.
Plus hunnit fixa med min Bakbok. 
 
nu när jag skriver ner det här sitter jag och funderar på hur jag hunnit med det här.
Med tanke att båda barnen suttit fast klistrade på mig.. Fast åå andra sidan får jag ju massor med hjälp av Ellie. Som har lärt sig hur man tvättar, städar och bakar. 
 
kvällsmys vart att se haja läget 2 med stekta äpplen med vaniljsås och banangodis.
synd att pappan i huset inte kunde varit med på fredagsmyset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0