Sova får man göra i graven

 
Efter tre timmars sömn,
(första och sista gången Kevin får annat än bröstmjölk) ringer klockan. 
Som tur var fortsatte dom små att sova så jag fick göra mig klar i lugn och ro.
Lagom till att jag var klarvvakna Ellie,
lagom till att Ellie var klar vakna Kevin. 
Halv nio var vi påväg till sjöliden för lite lek med den fasta gruppen,
jag anmälde oss till i måndags. 
 
Väldigt blandande åldrar på barnen,
den äldsta var 3,5 år.
Kevin var yngst. 
Vart att leka, måla,
leka med playdo lera, sångstund, bokstund/fikastund och leka lite till. 
 
Hem för att hämta Zelda för att
sedan gå 3 km på 20 min. 
Härligt att båda barnen hann somna
innan vi kom på bussen. 
På bussen träffa vi svärmor/farmor. 
Var inte en lång sov för någon av barnen. 
Bjöds på pannkakor med hallonsylt! Mums. 
En timmes promenad, väldigt roligt att samla kottar i en hink och kasta boll.
Lämnade hundarna inne och satte oss i parken. Lek, lek och lek. 
 
Aa jag har två väldigt trötta barn.
Passar mig alldeles bra,
som är nog mer än tröttast.
Så fort dom båda sover kommer jag att sova. Inget kvälls pyssel. 
 
God natt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0