Fint av servetter

Jag som älskar att pyssla och förbereda middags bjudningar och festligheter.

Varje gång har jag stora planer och många idéer. Men varje gång är tiden och utrymmet i mot mig. Så jag får alltid, alltid offra mer än hälften av mina super idéer.
Tröttsamt men kanske det bäst så jag kan spara en del inför näst kommande festligheter. Fast då har jag fått 100 andra ider till det kalaset. 

 

Här har ni i alla fall två tips som man kan göra med servetter.

 
 

Behöver man torka sig efter maten så är det bara att sträcka sig efter en blomma.

Dom är hur söta som helst, de är användbara och enkla att göra. Perfekt att ha till lite finare middagsbjudningar.

 

 
 
Man behöver inte bara använda silkespapper för att göra pompoms, Det går lika bra att använda servetter. Dom är inte lika funktionella som servettblomman men är minst lika fina och lätt att göra.

 


Kommentarer
Postat av: elsa

Vad snygga, skulle du kunna visa steg för steg hur man gör dem?

2014-04-09 @ 14:44:48
URL: http://xn--lnsms-mra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0