Nya vanor

I två veckor har jag kört på träning.
Första veckan kondition tre dagar

och en dag med 17 min träning hemma.

Den här veckan vart det 3 dagars 40 min träning hemma och två dagars kondition.

 


Jösses vilken träningsvärk jag har haft.

Men jag känner mig sjukt bra efteråt!

Dock får jag alltid ångest över

ätandet på kvällarna...
"Borde inte ätit det där" ja det där tänket, vilket jag faktiskt inte borde ha gjort.

Jag är så otroligt slarvig gällande maten. Antingen äter jag inget eller så äter jag tok för mycket och många gånger väldigt dåligt.

 

Den här veckan kommer det förmodligen inte bli någon kondition då jag inte har någon som kan ta hand om mina sötnosar.

Får istället träna hemma i vardagsrummet.
Så den här veckan blir det fokus

på att ändra matvanorna.
Jobbigt är ju att jag ska vara så tråkigt kräsen när det gäller mat.
Svårt att hitta recept på god, lätt att göra och god mat som vi alla äter.
Recept tack ??:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0