Så här ser det ut just nu

 
 


Mycket leksaker har åkt ut i vardagsrummet för att få Kevin ska få plats

med sin säng i deras rum. 


Ellie har väldigt mycket mardrömmar.
Så jag har plockat fram alla hennes nallar

och lagt runt hennes säng, 

även flyttat sängen närmare dörren. 

Sänghimmeln rev hon ner.
Men det var mer för att få plats med så mycket som möjligt.
Jag hoppas att hon inte vaknar rädd i natt och om hon gör så kanske hon får ro att somna om, om hon ser sin bror mitt i mot.


Kevin sover hela nätterna, äntligen.
Skulle han vakna så gör jag

det innan Ellie gör.
Då väggen är så tunn och vår säng är mot den väggen han ligger.


Nu har jag bett en gammal vän att rita ett porträtt på Kevin. 
Klart krvin också ska ha en som sin syster har. 

Även fot & handavtryck ska göras

när han blir 1 1/5 år.
Hans målar bok är påbörjad.


Jag försöker alltid att dom ska få lika minnes grejer. Så den ena inte blir utan.

Det tar tid att bli fult klar men förr eller senare så blir det gjort.
Vill inte vara den mamman som säger "det är barn nr 2 så finns ingen tid till det".
För min del blir det bara mindre sömn,

vilket är så värt det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0