Bygger upp en ny kropp

Idag var dagen jag gick till gymmet för första gången. Inte bara det så fick jag en dejt med en pt. Vi hade en prat stund, hon gick igenom och vissa på vilka områden på kroppen jag behöver jobba på. Ute på gymmet vissa hon vad och hur jag ska göra. Fick känna muskler jag inte trodde jag hade, det är väl därför jag måste jobba upp dom. 

Mycket fokus på ryggen, lite mage och lår.

För att få en bra hållning.
Jag böjer mig framåt och snett.
Inte ofta man kommer från gymmet minsta andfådd. Det jag fick var ny kunskap.

 

Jag måste nu ta två bilder på hur jag ser ut nu. 

för att kunna se förändringen. 
Två gånger i veckan, max tre gånger.
En mjuk start på något nytt.

nu väntar jag ivrigt på mailet så jag kan börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0