Inför framtiden

 

Blommor, dödskallar och fjärilar

är något jag är svag i. 

Så hittar jag den här grymma tapeten som har allt det där på ett tufft sätt.

Även Fredrik tyckte den var snygg.

Fast han tycker det mesta är snyggt så länge det inte är rosa.
Ironisk nog kommer vårt nya sov rum vara just rosa med en svart fondvägg.

Kommer bli så snyggt

den dagen det är dags med rum bytet.

 

Fredrik tror det kommer ta

år innan det blir möjligt.
Jag tror max ett år.
Vi får se vem som har rätt.

 

Ellie sover nätterna i sitt rum,
Hon kan vakna upp men då räcker det med att jag bäddar ner henne.
Kevin är inne på sin andra natt utan bröstmjölk. Har gått bättre än väntat.
Han har blivit arg, men bara korta perioder. Hör jag att han är hungrig får han en flaska välling. Men han vill ha tutten för att få hjälp med att somna om.
Det är många gånger han vaknar,

så jag har fått lyxen att få sovmorgon istället. Att få sova 2-3 timmar utan att bli väckt är välbehövligt.
Nu hoppas jag på att det inte är många nätter kvar innan han lär sig att

somna om utan min hjälp.

 

Jag drömmer om en hel nattsömn!
Det är min dröm och mitt mål just nu.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0