Rent och fint

Idag vart det städning av barnrummet och köket, plus tvättning.
Skrubba varenda litet hörn och så vart det jag gjorde om i barnens rum.
Mycket roliga leksaker på en liten ytta.
Jag vill att allt ska finns framme men samtidigt vill jag att det ska finnas utrymme till att röra på sig.
Nu finns det inte möjlighet till båda så jag fick plocka bort lite.
Så får det plockas fram när det är dags att leka med det.
Finns även ett gäng leksaker i vardagsrummet också.
 
 
Så här ser det ut nu, får se hur lång tid det tar innan jag gör om igen.
Jag längtar till att vi kan bytta rum. Då allt förhoppningsviss får plats.

Just nu är det väldigt mycket rosa, men sagta men säkert så kommer det in mer blått.
Handavtryck och tavlor på Kevin kommer komma, vill ha allt i samma ålder.
Det finns plats åt det i allfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0