Simning

 
 

Att Ellie älskar att bada är ingen nyhet direkt.
Hon är minst lika duktig som 4 åringarna. Modig som tusan.
Kevin är inte ett lika stormförtjust i det men tycker det är roligt såklart.

Ellie är för liten och Kevin inte riktigt imponerad av plask och lek.
Så nu funderar jag på att vi ska

köp badkort i stället.
Så vi alla kan gå och bada samtidigt.

 

När vi var utomlands testade jag att se om jag kunde ta båda barnen själv. Vilket gick bra så länge Ellie hade badpuffar på. För då kunde hon röra på sig hur hon ville.
Känns bra att veta så vi kan åka och bada även om Fredrik jobbar och vi inte hittar någon att följa med.

 

Känns dock lite synd att Kevin inte får lika många kurser som Ellie fått.
Det som jag och Fredrik har fått lära oss på Ellie kan vi göra på Kevin.
Så förmodligen lär han bli lika trygg i vattnet som sin syster, med eller utan kurser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0