Babynest

 

Fick en fråga om babynestet

jag sydde till Kevin någonsin användes. 

Den används flitigt fortfarande.
När han nyfödd sov han i den mellan oss i sängen, på dag tid kunde han ta sig en tur i den men han sov som bäst på mig.

Ju äldre han vart ju mer användes den.
Hur bra som helst att natta Kevin i den,

då det är trångt och det är svårt för honom att snurra runt. Så sover han mycket bättre om det är trångt och varmt, blir så mysigt.
Underbar på många sätt, tycker jag.

Även Fredrik tycker den är guldvärd.

Då Fredrik också lätt kan få kevin att somna, utan några problem. 

När Ellie var mindre dög bara jag,

så fort Fredrik ens försökte vart det panikskrik.

Det är synd att Ellie inte fick en babynest när hon var liten,

det hade förmodligen underlättat en hel del.


Så jag tycker att det är värt att sy en babynest eller så är det värt pengarna.
Jag rekommendera det verkligen !

Ett tryggt och mysig sovstund för den lilla plutten. ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0