Det där

 
Tre par leggins från lindex. två par strumpbyxor från h&m.
Båda barnen har fulla garderober med kläder, men en morgon när jag valde kläder så såg jag att nästan alla Ellie leggins var det håll i. Jag vet inte vad hon gör med sina byxor men det blir nästan alltid håll.
Så det var bara att åka köpa hem ett gäng till.
 
Köpte även ett till svart tråkigt fotoalbum och klisterbokstäver.
Jag kan äntligen säga att jag nästan är klar med alla bilder som jag framkallade för ett bra tag sedan.
Snart blir det ett gäng till..
"Mina första år" böcker behöver fler bilder.
Känns alltid så roligt att fylla i dom här böckerna med bilder och text.
Nöjd över mig själv att den här tiden sparas så gott det bara går.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0