Lindex

 
Det är inte ofta jag handlar på Lindex. Men idag så var lindex närmast och till Fredrik stora lycka så hade lindex allt vi skulle ha, slappa han genom lida fler affärer.
 
Miss manga macara säg vara en macara jag är ute efter.
Jag vill ha mycket utan klumpar, ska inte se naturligt ut.
Det sägs att den ska ge den locken.
Ska testa och sedan blir det ett inlägg vad jag tycker, tror jag.
 
Kofta från barnavdelningen, till mig.
Så länge jag kan minnas så har jag verkligen ogillat att vara kort.
Fram till idag. Fanns en lika dan kofta på dam avdelningen. för 249 kr.
Jag spara 100 kr genom att vara mini människa.
Kanske inte är så illa att vara liten trots allt.
 
Vart tre trosor till Ellie. Fan så mycket roligare att köpa trosor än blöjor.
Många olika mönster och färger. Hur fint som helst.
Även på öppna förskolan var hon blöjfri utan olycka.
Dock vägrar hon göra nr två på pottan, så hon håller sig tills nattningen...
Kanske det är för att dra ut på nattningen eller så tycker hon det är läskigt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0