Typiskt mammakroppen

 
 
Det här fick jag av Fredrik Idag,
han tröttna tydligen på att jag jämnt gnäller att jag har ont i ryggen. 
Tack älskling❤️
 
 
genom om att se på min rygg så såg hon hur jag bär barnen, vilket är ungen på vänster höft och axel.  i sin tur har min kroppen sjunkit ihop för allt bärandet. därför har smärtan i ryggen uppkommit. 
Inget hon inte kunde fixa till, lite svårare Var det eftersom jag gått med ryggont länge och för att jag är så mjuk i kroppen.
Men hon fick till det.
Jag fick bra tips och råd men känns inte bättre i ryggen.
Som hon sa det kan ta någon dag. 
Håller tummar och tår för att slippa den här smärtan! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag går också hos en naprapat och har gjort i 1,5 år, trodde först att det skulle räcka att gå en eller två gånger för att det skulle bli bra men nu går jag en gång i månaden för att hålla ryggen schysst utan låsningar och knutor. Så om du inte märker att det blir bättre så gå några gånger till och se om det blir bättre. Jag märkte inget resultat förrän efter kanske 5:e gången för att mina låsningar satt så hårt.. Men hoppas du känner dig bättre nu!

Svar: Oj jösses stackare... Dyrt ju, men det är det värt. Sjukt jobbigt att gå runt och ha ont. jag känner att det har blivit bättre, jag kan andas utan att det gör ont. Men mycket mer kan dom inte göra. resten är upp till mig. Försöker hela tiden tänka på min hållning.
<3
Ina - en mammas historia

2014-01-24 @ 00:56:56
URL: http://elinjosefina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0