Jag vill ha höst

 

Jag längtar till i höst.
Hur mycket jag än bara älskar värmen och vill mer än gärna att den aldrig ska försvinna.
Värmen kan stanna men

bara att det kan bli höst.
Mer bestämt september och 25 oktober.
1 september kan vi boka kyrkan.

Känns nu som vi får pausa allt bara för att vi inte har ett datum.
Men får börja pyssla ihop allt som inte behöver ett datum.
Så ska vi på dop, super mysigt med dop!

 

Jag kom in på kursen som är den 25 oktober. As lycklig, perfekt tajming!
Förra gången var den full.
Bästa är att det är en dummie cake (inte en riktig) så jag kan ta med mig den hem. Dessutom när jag är där kan jag köpa en hel del till bröllopstårtan. Jag som inte gillar att köpa sånt genom internet och det är inte så att jag i är i Täby dagligen.

 

 

 


Någon vecka kvar så åker vi (familjen) till Furuviksparken med lillasyster och svärföräldrarna.
Två dagar i djurparken, det ser vi fram i mot! Men annars tar vi sommaren som den kommer. njuter av sommaren.
Bara för att det är sommar så behöver man inte ha miljoner saker att göra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0