Syskonbilder

 
 

Mobil bilder och ingen fix överhuvudtaget. redigerade bilder är inget för mig. Trött på att allt ska se så "perfekt" ut . Jag älskar bilder som är naturligt, man ser livet i bilden.

Man nej jag inte redigerade inte bildern

(jo okej på instagram)

men annars gör jag det bara för att få svart vita bilder, älskar svart vita.

 

Men det här med att ta bilder

från mobilen, suger!
Avskyr att kameran har lagt ner.
Jobbigt att leta efter en "super-bra-kamera-till-ett-bra-pris" grejen,

Bara en grej jag inte har lust med just nu.
Så det får vänta ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Isabelle-Mamma till Linus & Lukas

Vad stora dom har blivit och guuuud vad lika dom är! :D

Svar: Ja :) tiden går sjukt snabbt. Känn som dom föddes igår liksom ! Haha
Ina - en mammas historia

2014-06-27 @ 15:18:45
URL: http://isabellenojd.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0