En dag i en dröm

Ingen hemlighet att jag vill gifta mig med Fredrik, vore konstigt annars.
Min livs kärlek.
Jag behöver inte göra något stort av det hela, det räcker med en präst, jag och han.

 

Men om jag fick välja skulle jag såklart göra något stort av våran dag

med endast dom närmaste.
Jag tror mig veta exakt hur jag vill ha det med kläder, sminkning, dukning, tema, tårtan, blommor, vilka ljus, vem som skulle vara brudtärnor, till och med datumet.

Kan ju knappast vara normalt.
Det enda Fredrik skulle får

välja är typ mat och plats. Haha

 

 

Mycket är ju för att jag älskar allt med bröllop även fast jag bara varit på ett

och då var jag barnvakten...
Om någon ens nämner ordet

blir jag alldeles till mig.
Har bilder och korta menningar

på datorn hur jag vill ha den dagen.
Bara för att det är kul

att drömma sig bort ibland.
Egentligen är allt det där överdrivet.
Kärleken för varandra är det enda som behövs för att det ska bli det perfekta bröllopet.

 

Fredrik vill men inte än på några år och jag hoppas att det inte är många år kvar. Hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0