Mysdag

 
 

Sjuka småttingar.
dom har varit super glada eller ledsna.  

Pigga eller slöa. skratt och skrik.

mellan dom roliga stunderna har det varit ett mindre kaos med ett gäng utbrott. 
som sagt så har det gått upp

och ner hela dagen.
Bästa stunden på hela dagen var när dom satt varsin sida om mig.

Där vi bara var och myste.

Kevin somna, jag och Ellie var inte långt ifrån.
Det händer visserligen dagligen att vi myser till, många gånger och länge.
Den viktigaste delen i våra liv.
All frustration, tröttheten eller aa all negativa känslor försvinner under dom stunderna.
Lugnare och gladare möter vi världen igen.

Jag och Ellie bakade, fixade med Kevins present och små städade.
Under tiden Kevin och Fredrik sov.
Jag smet iväg för att träna när dom gick ut på en promenad, och en varm dusch hann jag med innan dom kom hem.
För första gången någonsin åt Kevin

upp sin mat PLUS Ellies mat.
(Som hon vägra att röra).
Vi har målat och badat.
Ellie fann ett stort intresse för att bygga med duplo. Hon satt över en timme med att bygga med det, Kevin kom på hur han ska göra för att ta sig fram med body caren.

Vilka småttingar ! 

Avslutade dagen med att titta på bamse,

god natt läsning och sedan nattning.

Det sista vi gjorde var att vika och hänga in domb rena kläderna.

Hur roligt som helst, eller inte alls.

nu sängen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0