Siggesta

 

Ett litet besök på siggesta vart det idag. Kevin sov som en stock under hela besöket, exakt vad han behövde.

Lekte och kolla på djuren som dom har.

Det absolut roligaste var ju att leka med höet. Gjorde en hög och hoppa i.

Om och om igen.

någon gång efter 1 åkte vi hem för lite lunch.

Efteråt gick Fredrik och småttingarna ut så jag fick sova en stund.
Även dom små somna.

Välbehövlig sov stund.

Nästan all ork kom tillbaka,

så Ellie och jag pyssla.

Fredrik som nu blivit dålig,

slängde vi in i säng.
när Kevin vakna var han glad och ville leka. Det firades med städning. Som inte har gått så bra med Kevin fast klistrad på mig.

Även mat kunde jag laga. Hur nöjd med att riva ut saker från lådor och hyllor,

så länge han såg mig.

Idag var första gången under 5 dagar Kevin skratta, åt mat och att tempen visade under 39 g. Glad och lycklig Mamma. 

Nu hoppas jag på att få några timmars sömn. Det vore något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0